A Chevrolet C1 Corvette igazán egyedülálló történettel rendelkezik az izomautók körében, ugyanis a gyártását az európai kifinomult és elegáns sportautók ihlették. A II. Világháború után, az Európából hazatért katonák valósággal rajongtak az európai sportkocsikért. Nyilvánvaló volt, hogy lenne igény az amerikai változatokra is. Így született meg a Chevrolet C1 Corvette, ami az első Corvette generációként jelent meg 1953-ban és egészen 1962-ig tartott a gyártása. A General Motors egyik legendás tervezője, Harley Earl alkotta meg a Corvette-et az európai sportautókra adott válaszként, ami az amerikai autós közönséget is elkápráztatta. A C1 Corvette az évek során folyamatosan fejlődött. 1955-től megjelent a V8-as motor, ami jelentősen növelte a modell teljesítményét, elérve a 360 lóerős csúcsteljesítményt is a későbbi változatokban. Ez a motorkonfiguráció tette igazán versenyképessé és népszerűvé. A C1 Corvette, amit 1962-ben váltott le a C2 modell, az évek során az amerikai autóipar klasszikus szimbólumává vált. A mai napig sok gyűjtő kedvence és az autós történelem kiemelkedő darabjának számít.
De Tomaso Pantera 1972 – az olasz-amerikai ötvözet
Az argentin származású Alejandro de Tomaso alapította cég készítette. Nem meglepő, hogy a De Tomaso Pantera 1972 modelljét is az olasz dizájn és az amerikai motorerő ötvözése ihlette. Az autót a neves olasz tervező, Tom Tjaarda álmodta meg és a Pantera szinte azonnal ikonikussá vált, az egyedi stílusa és teljesítménye miatt. /A Pantera a különlegességét a Ford által biztosított 5,8 literes, V8-as Cleveland motornak köszönhette, ami közel 330 lóerős teljesítményt volt képes kipréselni magából. Az amerikai motor és az olasz formaterv együtt igazán egyedi karaktert kölcsönzött a modellnek. Az autó a 70-es évek egyik csúcsteljesítményű sportautója volt és különböző, tuningolt változatokban is megjelent, amik még nagyobb teljesítményt kínáltak. A De Tomaso Pantera 1972 pedig 461 Nm nyomaték leadására volt képes. Ezzel a teljesítménnyel körülbelül 5,5 másodperc alatt gyorsult 0-ról 100 km/h-ra és a végsebessége megközelítette a 250 km/h-t.
Valóra vált álom lehet a Kakucs ring élményvezetés
Sokan csak álmodoznak arról, hogy egyszer birtokolhatnak egy ilyen autót. Mások már azzal is megelégednének, ha látnának egyet az említett modellek közül. A Kakucs ring élményvezetés viszont betekintést enged az izomautók világába. Kipróbálhatunk többféle modellt és megtapasztalhatjuk, hogy milyen tövig taposni a gázt egy ilyen erőgépben, természetesen mindezt egy profi sofőr társaságában, mert a Kakucs ring élményvezetés során kipróbálható erőgépeket másként kell kezelni, mint a családi kombikat. Ezek már nem olyan szelídek. A kormányt fogva megtapasztalhatjuk a nyers erőt és azt, hogy mit jelent, amikor több száz lóerő az ülésbe passzíroz gyorsulás közben. Valódi élményt kínál a technikás pálya, amin bárki próbára teheti magát. A Kakucs ring élményvezetés természetesen ajándékba is kiváló ötletnek számít. Ki ne csábulna el egy Ferrari F458-as láttán? A gyönyörű hang, teljesítmény és a megnyerő olasz dizájn lehengerlő hármast alkotnak az F458-as képében. De azért egy Audi R8 modellt sem mindennapi élmény irányítani, ahogyan egy klasszikus Porsche 911-et sem. Ez pedig csak a jéghegy csúcsa a Kakucsring élményvezetés kínálta lehetőségekből.
Ford Mustang élményvezetés Hungaroring – valódi száguldás
A Ford Mustang élményvezetés Hungaroring szempontjából olyan kikapcsolódást kínál, ami segít feledtetni a szürke hétköznapokon történő dugóban ácsorgást. Vezetni élmény, de nem minden esetben. Sokszor unalmas, ráadásul fárasztó. A Ford Mustang élményvezetés viszont semmihez sem hasonlítható, már csak az autó teljesítménye miatt sem. Ráadásul mindezt egy olyan legendás pályán valósíthatjuk meg, mint amilyen a Hungaroring. Különleges és egyedi program, amit a mindennapok során nem könnyű megismételni. Az ilyen vezetés során az ajándékozott beleélheti magát egy amerikai filmbe illő autós kalandba, ami életre szóló emlékeket biztosíthat. Bizony! A Ford Mustang élményvezetés Hungaroring pályán, akár ajándék gyanánt is megállja a helyét.