Igényes vonal kiindulópontja a Ford Thunderbird

Ford Thunderbird
Ford Thunderbird

Egy valódi izomautó jóformán már a puszta megjelenésével tiszteletet tud parancsolni az utakon. Bár az európai gyártók között is találhatóak ikonikus verdák, azért jogosan mondható el, hogy az amcsik voltak azok, akik odatették magukat ezen a téren. Ott van többek között a Ford Thunderbird, ami megérdemelte a nevét. A viharmadárra keresztelt modell majd egy fél évszázadon keresztül hódított.

Voltaképpen 1954-tól egészen 2005-ig tartott a szárnyalása. Természetesen, ezen idő alatt voltak rendszeres átalakítások, ráncfelvarrások, de a klasszikus vonalat mégis szigorúan képviselte, hiszen ezt kedvelték benne a vásárlók. A Ford Thunderbird Cruise-O-Matic automata kormányváltós kiadása volt a legnehezebb vas, de még így is elérte a 220 kilométer óránkénti sebességet, hála 7 044 köbcentis, 264 kW-os, 664 Nm-es motorcsodának, ami a karosszériát mozgatta.

Versenyen is hasított a Ford Galaxie

Természetesen a Ford rendszeresen jött ki újabb modellekkel, ezek pedig mind adtak valami pluszt. A Ford Galaxie szintén azon járművek sorát erősíti, amikre szinte mindenki emlékszik, még akkor is, ha személyesen nem nagyon volt lehetősége vezetni. A klasszikus fecskefarok lassan átalakult, hiszen a 60-as évek során zajló űrverseny erősen hatott az autóiparra.

A rakétahajtóműre emlékeztető lámpák meghatározták a Ford Galaxie vonalát. Ez a típus már a versenypályákon is hasított. A NASCAR futamokon a 4.0 literes és 425 lóerő leadására alkalmas motorok hajtották meg a járgányokat. Az 1964-ben megjelenő 500 XL széria pedig új vonalat teremtett, ami sikeresen növelte a vele szembeni rajongást.

Igen változó a Mustang Mach E ár

A Ford nem hagyta cserben a modern kor rajongóit sem, mert bár sokan kevésbé kedvelik, de mégis megjelent az elektromos változat. Bár eléggé fluktuált a Mustang Mach E ár az elmúlt időszakokban, ennek ellenére mégis elkapkodták a futószalagról lekerülő modelleket. Többen úgy tartják, hogy a politika keze van benne, miszerint a költségek rendre emelkednek, de a piacgazdaság és az alkatrészek, alapanyagok értékváltozása sem elhanyagolható ezen a téren.

A Mustang Mach E ár még tovább emelkedhet, hiszen a ritka földfémek kitermelése, ami az akkumulátorokhoz kell, közel sem olcsó mulattság és minden darabbal csak fogy a nyersanyag. Érdemes tehát időben lecsapni a kínálatra.

A Ford Mustang bérlés nem álom többé!

Aki szeret vezetni, biztosan gondolt már rá, hogy mennyire jó lenne versenypályán hasítani egy valódi szörnyeteggel. Nem kell jelentős összegeket kifizetni azért, hogy saját tulajdonba kerüljön egy ilyen négykerekű, mert a Ford Mustang bérlés kedvező költségeken elérhető már Magyarországon is. Legyen az néhány órás élményvezetés vagy heti bérlet, minden álom valóra váltható.

Valódi izomautó kormánya mögött találhatjuk magunkat és megtapasztalhatjuk milyen az, amikor a gázpedálra taposva felbőg a több 100 lóerős motor. Ezek a guruló csodák megkövetelik, hogy a vezető profin bánjon velük. A Ford Mustang bérlés ezért csak olyan személynek adatik meg, aki elmúlt 21 éves és legalább 3 éve van jogosítványa. Ha ez adott, akkor az ajtó nyitva áll.