Az Apple termékek a legmagasabb kategóriát képviselik az okoskészülékek piacán, így igazán strapabíró és tartós darabokról beszélhetünk. Azonban ezeket is érheti számos különféle baleset és bizony a meghibásodás esélye is fennáll.
Ezekre az esetekre egy Apple szerviz nyújthat gyors megoldást, csak éppen az elérhetőségeit kell olyan helyen tartani, ahonnan bármikor azonnal elő tudjuk keresni. Azonban az sem mindegy, hogy melyik Apple szerviz szolgáltatásait vesszük igénybe, hiszen nem bízhatunk akárkire egy ilyen értékes készüléket.
Érdemes például a már 10 éves tapasztalattal rendelkező Re-Store csapatát választani, akik ezen hosszú idő alatt már mindenféle extrém sérüléssel és meghibásodással is találkoztak. A cég szerviz futárszolgálatot is biztosít, aminek köszönhetően még arra sincs szükség, hogy az Apple szerviz személyesen kerüljön felkeresésre, csak ki kell tölteni egy online kérdőívet és a szakik felveszik velünk majd a kapcsolatot.
A mi dolgunk, hogy összecsomagoljuk a telefont, tabletet vagy egyéb berendezést, lehetőleg az eredeti dobozában és az Apple szerviz DPD futárt fog küldeni érte. Amikor a csomag beérkezik hozzájuk, megvizsgálják a készüléket és jelentkezni fognak egy árajánlattal. Amennyiben ezt elfogadjuk, akkor megjavítják és vissza is küldik.
A fizetés utánvétellel történhet a futárnak vagy a számla kiállítása után, de banki átutalással is megvalósítható. Bármelyiket is válasszuk, már csak akkor kell a költségeket állni, amikor az okoskütyű újra működőképes lesz. Ha az Apple szerviz mégsem tudná megmenteni, akkor felajánlják a felvásárlás lehetőségét, illetve azt is, hogy beszámítják egy tőlük vásárolt termék árába.