A netes hirdetések szerencsére nem olyanok, mint azok a reklámok, amikkel az offline médiapiacon kell számolni; utóbbiak ugyanis általában drágák, nem mindenki által megfizethetőek, éppen ezért csak azok szokták igénybe venni őket, akiknek jelentősebb tőke áll rendelkezésére. A netes piac azonban más, amit a Google AdWords kampány is bizonyít. A Google AdWords kampány a Google AdWords szolgáltatására épül. Itt informálódhat: Stúdió hwellkft.hu A Google mára akkor méretűvé nőtte ki magát, hogy pontosan tudja mindenkiről, hogy a neten mire keres rá, merre nézelődik, mi érdekli ott az embert, ennélfogva személyre szabottan képes hirdetést a júzer elé tárni – olyat, ami érdekli is a felhasználót. A Google AdWords kampány során a Google oldalain és kapcsolódó felületein lehet olcsón hirdetni, így aki igénybe veszi ezt a szolgáltatást, a jó áron lesz képes sok emberhez eljutni. Sőt, a Google AdWords kampány egyik érdekessége tud lenni, hogy ekkor a kampányt megbízója tudja meghatározni azt, hogy mennyit ér meg a számára egy látogató, azaz mennyit hajlandó a hirdető fizetni azért, hogy egy látogató elkerüljön az oldalára! Azért, hogy egy reklám feltűnik a netező előtt, még nem kell fizetni a Goggle felé – csak ha kattintás is történik!